Norge startet VM-oppkjøringen med tap
Norge tapte 1-3 mot Danmark i ishockey torsdag kveld. Andreas Martinsen sendte Norge i ledelsen, men deretter giklk det nedover for Norges beste ishockeymenn. Så snudde Danmark kampen og vant til slutt 3-1. Det blir kort tid til å slikke sårene; fredag møter Norge Ungarn. VM arrangeres i Sveits og starter 15. mai for Norges del.