Brann i bygg i Arendal - holder på med evakuering
Det jobbes med å evakuere et kontorbygg i Havnegaten i Arendal sentrum etter at det begynte å brenne i byggets andre etasje, melder politiet. – Det er meldt om flammer ut av vinduet. Vi holder på med evakuering, skriver operasjonsleder Christian Ekra i Agder politidistrikt. Det kommer sort røyk fra bygget. Politiet ber naboer i området om å lukke vinduene. Det er fire etasjer i bygget. Alle nødetatene er på stedet, opplyser operasjonslederen.