Sender Ternevig-saken til Statens helsetilsyn

1 week ago 3



Statsforvalteren i Agder har bestemt seg for å sende saken fra Ternevig Omsorgssenter i Kristiansand til Statens helsetilsyn.

– Statsforvalteren har vurdert at saken er av en slik art at den bør oversendes helsetilsynet for vurdering, sier fylkeslege Aase Aamland.

Bakgrunnen for saken er at en ansatt delte Snapchat-videoer av beboere, mens den ansatte selv var på jobb.

Saken opppdateres.

Read Entire Article