Statsforvalteren i Agder har bestemt seg for å sende saken fra Ternevig Omsorgssenter i Kristiansand til Statens helsetilsyn.
– Statsforvalteren har vurdert at saken er av en slik art at den bør oversendes helsetilsynet for vurdering, sier fylkeslege Aase Aamland.
Bakgrunnen for saken er at en ansatt delte Snapchat-videoer av beboere, mens den ansatte selv var på jobb.
Saken opppdateres.








English (US)