Over 20.000,- i bøter

6 days ago 2



En utenlandsk lastebilsjåfør ble anmeldt for kjøring på andres sjåførkort og 29 andre punkter under en tungbilkontroll i Kristiansand i natt.

Føreren innrømmet hyppig misbruk, og forlot kontrollen med over 20.000 kroner i gebyr og bruksforbud grunnet manglende bremsekloss på ett av hjulene.

Blant de 69 kontrollerte kjøretøyene delte Statens vegvesen også ut bøter for ulovlig overlast og mangelfulle dokumenter.

Read Entire Article