Ønsker å ta imot mer farlig avfall

2 weeks ago 17



Renovasjonsselskapet Avfall Sør søker om tillatelse til å kunne motta og deponere mer asbest og farlig avfall ved Støleheia avfallsanlegg i Vennesla.

Avfall Sør søker også om tillatelse til deponering av syredannende bergarter i egne celler på området.

Selskapet begrunner utvidelsen med at det er stor interesse i markedet for håndtering av denne typen avfall.

Statsforvalteren sender saken ut på høring og frist for innspill er 7. juli.

Read Entire Article