Renovasjonsselskapet Avfall Sør søker om tillatelse til å kunne motta og deponere mer asbest og farlig avfall ved Støleheia avfallsanlegg i Vennesla.
Avfall Sør søker også om tillatelse til deponering av syredannende bergarter i egne celler på området.
Selskapet begrunner utvidelsen med at det er stor interesse i markedet for håndtering av denne typen avfall.
Statsforvalteren sender saken ut på høring og frist for innspill er 7. juli.








English (US)