Motorsyklist omkom etter å ha kollidert med elg

5 hours ago 1



En motorsyklist omkom etter å ha kollidert med en elg i Nes kommune tirsdag.

Politiet vil etterforske saken.

– Det vil jobbes videre med etterforskning- Undersøkelser av skadested og avhør av vitne, sier operasjonsleder Gisle Lindheim Sveen til NRK.

Også elgen som ble påkjørt, døde.

Read Entire Article