Mørk og Hirst enstemmig valgt

5 hours ago 1



Kristiansand Arbeiderparti har i kveld valgt sine toppkandidater til kommunevalget 2027.

Kenneth Mørk og Ida Hirst ble enstemmig valgt til partiets 1. og 2.-kandidat.

– Jeg er utrolig glad for tilliten, og klar for jobben som ligger foran, uttaler Kenneth Mørk.

Read Entire Article