Kristiansand Arbeiderparti har i kveld valgt sine toppkandidater til kommunevalget 2027.
Kenneth Mørk og Ida Hirst ble enstemmig valgt til partiets 1. og 2.-kandidat.
– Jeg er utrolig glad for tilliten, og klar for jobben som ligger foran, uttaler Kenneth Mørk.








English (US)