Høyanger kommune meld til politiet i drikkevatn-saka

10 hours ago 1



Høyanger kommune er politimeld i samband med saka der det er oppdaga altfor høge verdiar av aluminium ved vassverket på Kyrkjebø.

Det seier politiadvokat Camilla Moe i Vest politidistrikt til NRK.

Moe seier dei førebels ikkje kan seia så mykje om kva politimeldinga gjeld, men at ho blei levert inn av ein privatperson i går.

Moe seier vidare at dei vil koma tilbake med informasjon seinare i veka.

Read Entire Article