Forslår helsekutt i Lillesand

2 weeks ago 18



Kommunedirektøren i Lillesand foreslår flere kutt og effektiviseringstiltak innen helse og velferd for å få kontroll på kommunens økonomi.

Blant tiltakene som foreslås er at hjemmetjenesten ikke skal øke bemanningen de neste årene, selv om de får flere brukere. Det er også foreslått av kommunens leiebiler skal byttes ut med rimeligere alternativer.

Saken skal behandles politisk i flere utvalg i dag, og avgjøres i bystyret neste uke.

Read Entire Article