Åpnet ny utstilling

2 weeks ago 18



Elever fra 6. klasse ved Brentemoen skole åpnet tirsdag den nye vindusutstillingen ved Lillesand by- og sjøfartsmuseum.

Det skriver Lillesands-Posten.

Utstillingen viser hvordan området rundt havna, tomta og jernbanestasjonen i Lillesand så ut rundt 1950.

Utstillingen er en del av sommerens tema «På skinner, sjø og landevei», og skal gi publikum et innblikk i hvordan byen så ut for rundt 75 år siden.

Read Entire Article