Alle flyreisene gjør at utslippene fra VM i Nord-Amerika blir over dobbelt så høye som i Qatar. Landslaget har valgt seg base langt unna kamp-byene – og reiser privatfly.
Publisert: 12.06.2026 09:29
– Det kan være en fordel at vi spiller kampene nærme. Så jeg er happy, da, i og med at da slipper vi å fly så mye.
Landslagets grønne alibi, Morten Thorsby, var svært fornøyd da han fikk vite at Norges innledende kamper skulle spilles i New York og Boston.
Les hele saken med abonnement

1 week ago
9






English (US)