Trafikken sto helt stille på E18 i Tønsberg

2 hours ago 1



Det var lenge stillestående trafikk i sørgående retning ved Barkåker i Tønsberg etter en trafikkulykke søndag kveld.

En bil med skaphenger gikk rundt i vegbanen.

Tre personer var i bilen. Alle de involverte er kun lettere skadd. To personer er kjørt til sykehus og en til legevakt.

Det er større skader i fronten på bilen, og skaphengeren ligger på siden.

Politiet tror bilen har hatt et sammenstøt med et vogntog.

Vegen var ryddet like før klokken 19.30, og er nå åpnet for normal trafikk.

Det kan ligge igjen noe grus i vegbanen som Vegtrafikksentralen og veivakta er informert om.

Read Entire Article