Etter tre år i Molde er Casper Øyvann (26) fra Bodø igjen Tromsø-spiller, melder TIL.
Midtstopperen dro fra TIL til Molde i 2023, men er nå tilbake igjen i rødt og hvitt. Han har signert en kontrakt til sommeren 2028.
– Etter en vanskelig tid i Molde, så var det egentlig et veldig enkelt valg å komme tilbake hit. Jeg er veldig fornøyd med å være tilbake, sier Øyvann til NRK.
Bodøværingen startet karrieren i Bodø/Glimt, før veien gikk videre til Tromsdalen i 2020.
Sesongen etter ble han hentet «over brua» til Tromsø IL, hvor han raskt bemerket seg og ble solgt til Molde to år senere.






English (US)