Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård (Ap) avviser ikke at nye E39 Figgjo–Ålgård kan ende med bare ett tunnelløp i bruk. Stortingsrepresentant Aleksander Stokkebø (H) advarer mot en ny flaskehals.
Publisert: Publisert:
For mindre enn 30 minutter siden
Les hele saken med abonnement

2 hours ago
2






English (US)