Sandvik kalt inn på teppet: – Avgjørende at vi har kontroll

1 week ago 9



– Flere etater har ikke hatt tilstrekkelig oversikt, sier forsvarsminister Tore O. Sandvik. Mandag må han svare Stortinget om overskridelser, habiltietsproblemer, Økokrim-siktelser og en omplassert sjef.

– Det som er viktig er at feil blir avdekket og at vi tar læring av det, sier forsvarsminister Tore O. Sandvik. Foto: Per Thrana

Publisert 14. June 2026, kl. 15.23Oppdatert 14. June 2026, kl. 15.23

Read Entire Article