I valgkampen var Frp mot høyspentmaster. I bystyret stemte partiet for.

Sissel Marie Bjerga og andre beboere fra Finnøy og Rennesøy var til stede da bystyret diskuterte jordkabler og høyspentmaster. Aksjonistene ble ikke hørt, men har ikke mistet håpet om jordkabler. Foto: Kjell Arne Knutsen
  • Kjell Arne Knutsen

Publisert: Publisert:

For mindre enn 1 time siden

Les hele saken med abonnement