Over 800 mill. brukt på The Well: Nå tjener spaet penger for første gang

2 hours ago 1



Før han døde rakk Stein Erik Hagen å glede seg over at The Well tjener penger for første gang på 11 år. – Stein Erik har brent for dette, sier daglig leder Kim Nyheim Ragnarsson.

Daglig leder Kim Nyheim Ragnarsson på The Well (til høyre), her sammen med Kjetil Wisløff som er sjef for de operative selskapene i Canica og styreleder i The Well. – Stein Erik var gjerne den som satt og klappet med og gikk «all inn» i ritualene under aufgussene våre. Da koste han seg, sier Ragnarsson.Foto: Per Thrana

Følg meg

Varsler er en tjeneste for våre abonnenter. Vennligst logg inn eller opprett bruker for å kunne bruke varsler.

Read Entire Article