Privatinvestor Jon Erik Nordskog har tjent rått på Tesla-aksjen. Nå er han klar for Space X, men tror ikke nødvendigvis det blir noen romfart på børsen: – Aksjen er dyr, sier han.
- Journalist
Følg meg
1 week ago
14
Privatinvestor Jon Erik Nordskog har tjent rått på Tesla-aksjen. Nå er han klar for Space X, men tror ikke nødvendigvis det blir noen romfart på børsen: – Aksjen er dyr, sier han.
© NorwayToday.com 2026. All rights are reserved
