Irans utenriksminister Abbas Araghchi sier at en ny runde med forhandlinger med USA trolig starter i Sveits på fredag.
Oppdatert tirsdag 16. juni kl. 09:33
Fra før er det kjent at intensjonsavtalen mellom USA og Iran, som tilsynelatende legger opp til en forlenget våpenhvile, skal signeres i Sveits fredag.
Ifølge Araghchi starter samtidig forhandlingene om en fredsavtale.
Publisert: 16.06.26 kl. 09:33Oppdatert: 16.06.26 kl. 09:33
1 week ago
5







English (US)