Norge trenger en ny utenrikspolitikk samt store velferdsreformer for å bevare velferden vi har i landet.
Det sier nyvalgt leder i Unge Høyre Nicolai Østeby (23) fra Kristiansand.
Høyre må finne frem til seg selv med en reformdrevet profil, sier Østeby til NRK Sørlandet.
– Høyre har mistet seg selv. Vi trenger store reformer for å bevare det beste i landet vårt, og det har ikke Høyre klart å snakke om de siste årene, sier Østeby.









English (US)