Espedal er skeptisk til prisen Norwegian betaler

1 week ago 10



Investor Harald Espedal har kjøpt Norwegian-aksjen med begge hender. Han ser både positive og negative sider ved Stordalen-transaksjonen, og tror man først får fasit neste år.

– Min jobb er å finne ut om dette øker eller reduserer verdien av mine Norwegian-aksjen. Der er jeg foreløpig avventende, sier investor Harald Espedal. Foto: Per Thrana

Følg meg

Varsler er en tjeneste for våre abonnenter. Vennligst logg inn eller opprett bruker for å kunne bruke varsler.

Read Entire Article