Susanne Andersen gikk for å vinne NM i fellesstart på hjemmebane. I den harde løypen ble imidlertid tempoet og melkesyren alt for dominerende til at det lot seg gjøre.

Susanne Andersen, i midten, måtte innse at pallen glapp på hjemmebane. Men hun var storfornøyd med laget, Uno-X Mobility, som dominerte fullstendig på fellesstarten. Foto: Svein Hagen
  • Svein Hagen

Publisert: Publisert:

For mindre enn 30 minutter siden

Les hele saken med abonnement