UD-topp slakter Brexit – men vil ikke diskutere EU-medlemskap

2 hours ago 2



Ti år etter brexit-avstemningen viser Storbritannias økonomiske erfaringer hvorfor Norge bør holde fast ved EØS-avtalen, mener statssekretær i Utenriksdepartementet Astrid Bergmål (Ap).

Statssekretær i Utenriksdepartementet, Astrid Bergmål (Ap), mener Brexit beviser viktigheten av å holde på EØS-avtalen.Foto: Elin Høyland

Følg meg

Varsler er en tjeneste for våre abonnenter. Vennligst logg inn eller opprett bruker for å kunne bruke varsler.

Read Entire Article