Pasienter fra Rogaland med gynekologisk kreft kan bli nødt til å reise til Bergen for å få behandling. – Kan være en betydelig ekstra belastning, mener Kreftforeningen.

– I denne saken er det ikke opplagt at behandlingen blir bedre på Haukeland enn på SUS, sier Camilla Gram i Kreftforeningen. Foto: Magnus Kolstad
  • Berit Kristensen Seber

Publisert: Publisert:

For mindre enn 40 minutter siden

Les hele saken med abonnement