Starter arbeidet med ny sykkelvei til høsten

1 day ago 5



Arbeidet med ny sykkelvei mellom Vollevannet og Oddemarka på østsiden av Kristiansand starter til høsten, opplyser Kristiansand kommune.

Samtidig skal kollektivfeltet langs E18 i østgående retning utvides på den samme strekningen.

Arbeidet skal være ferdig i 2028.

Strekningen er en del av sykkelstamveien fra Sørlandsparken til Andøya.

Read Entire Article