Oppsummeringen er for abonnenter
Les et utdrag
Serien finner tilbake til oppskriften som gjorde den velsmakende, og avslutter med en frisk ny ingrediens i Hans Zimmers musikk.
Å følge «The Bear» gjennom dens fire første sesonger har vært like anstrengende som å drifte restauranten karakterene i serien forsøker å stable på beina.
I noen strekk har Carmy, Sid, Richie vært mine beste venner på skjermen. Spesielt sesong 1 og 2 var et nytt nivå av matdrama og kaosfjernsyn. Da «The Bear» ble suksess, ble den tredje sesongen griskt dratt ut til to sesonger.
Les videre med abonnement

2 hours ago
2



English (US)