– Jeg er ikke enig i at det er min skyld

4 hours ago 1



Helge Henriksen er svært misfornøyd med å ha fått beskjed fra kommunen om at han er den eneste som må betale for at det har skjedd en lekkasje under veien like ved hans hus på Stave. Foto: Ruben Duvold

Helge Henriksen er svært misfornøyd med å ha fått beskjed fra kommunen om at han er den eneste som må betale for at det har skjedd en lekkasje under veien like ved hans hus på Stave. Foto: Ruben Duvold

Allerede abonnent?

Read Entire Article