Iran angrep amerikanske baser i Kuwait og Bahrain.

6 hours ago 1



Irans revolusjonsgarde gikk søndag til angrep mot amerikanske militæranlegg i Kuwait og Bahrain. Angrepene er et svar på lørdagens amerikanske angrep mot Iran.

Publisert: 28.06.2026 07:04

Revolusjonsgarden opplyser at de har iverksatt en felles operasjon med missiler og droner mot amerikanske militære mål i Kuwait og Bahrain.

I en uttalelse heter det at angrepene er et svar på lørdagens amerikanske angrep mot Iran, ifølge Press TV.

I uttalelsen heter det at brudd på våpenhvilen er i strid med Islamabad-avtalen og vil føre til stans i alle diplomatiske prosesser.

Samtidig varsler Iran «et knusende svar» på ytterligere amerikanske angrep.

– Amerikanske baser i regionen vil oppleve et helvete i de kommende dagene.

Read Entire Article